Ofte stillede spørgsmål.
Hvor lang tids levering er der, fra jeg bestiller min ordre?
- Som regel 1-2 hverdage. Visse enkelte varer lagerføres ikke, hvorfor der kan forekomme længere leveringtid. Det fremgår i varebeskrivelsen om varen er en bestillingsvare.
Skal jeg have en PayPal konto for at kunne betale med kort?
- Nej overhovedet ikke. Men har du en PayPal konto i forvejen, kan du blot overføre direkte fra den til vores PayPal konto.
Kan jeg komme forbi og afprøve nogle af jeres produkter?
- Ja, vi har åbent i butikken mandag til torsdag klokken 9-16, fredag 9-15. Men ring eller skriv i forvejen, så du ikke kører forgæves.
Kan jeg komme forbi og afhente min bestilling?
- Ja, du skal bare vælge "Afhenter selv" under Leveringsmetode. Så snart din bestilling er klar til afhentning, vil du modtage en besked (e-mail) herom.
Hvad er Via Bill og hvordan virker det?
- Via Bill er en ekstern betalingsløsning, som giver dig mulighed for at dele din betaling op i mindre rater. Det er gebyr- og rentefrit. Efter at en bestilling er foretaget og afsendt fra Sectro, skal alle henvendelser vedrørende betaling rettes til Via Bill.
Der mangler en eller flere varer i min pakke, hvad gør jeg?
- Kig først på følgesedlen. Hvis en eller flere varer er i restordre, sender vi ofte de varer vi har på lager, for så at eftersende de resterende produkter når vi får dem hjem. Det fremgår af følgesedlen hvilke varer som eftersendes. Hvis der ikke står noget på følgesedlen, så kontakt os.
Jeg har forsøgt at ringe, men telefonen bliver ikke taget?
- Vi har til tider travlt, hvorfor det kan være svært at komme igennem til os. Men fortvivl ikke! Vi ringer ALTID tilbage så snart vi kan. Med mindre du ringer fra hemmeligt nummer. Ellers kan du også skrive til os via kontaktformularen eller på info@sectro.dk
Jeg har bestilt en vare som ikke passer i størrelsen?
- Hvis du har bestilt tøj eller handsker som ikke passer i størrelsen, så betaler vi returfragten, samt fragten for at få sendt en ny vare i den rette størrelse. Vi sender dig en pakkeseddel via mail, som du selv skal printe ud. Ring eller skriv, så finder vi ud af det. Varen skal være ubrugt.
Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad gør jeg?
- Kontakt os, så finder vi en løsning.